Młodzież z Parafii pw. Św. Jana Chrzciciela w Piszu spędzała ferie w górach

Już po raz trzeci parafia św. Jana Chrzciciela w Piszu wraz z Oddziałem Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży, w drugim tygodniu ferii zimowych, zorganizowała dla młodych wyjazd rekolekcyjny w góry połączony ze szkołą narciarską. Tegoroczna grupa liczyła 132 osoby!

Sobota minęła nam na podróży, już od wczesnych godzin. Po drodze zatrzymaliśmy się u Matki Bożej na Jasnej Górze, zawierzając jej nas samych i to wszystko, co było przed Nami.

W niedzielę zaczęła się nasza górska przygoda! Po najważniejszym punkcie dnia- spotkaniu z Jezusem w Eucharystii, ruszyliśmy na pierwszą wycieczkę. Naszym celem była Hala Gąsienicowa. Podziwialiśmy piękno górskiego krajobrazu i to wszystko, czym Pan Bóg obdarzył nas wokół. Poniedziałek był dla wielu uczestników, dniem pierwszych zmagań na stoku- działo się wiele! Ci, którzy po raz pierwszy założyli narty na nogi i ci, którzy kontynuuowali swoją zeszłoroczną przygodę, szkolili się pod czujnym okiem instruktorów. W środę po raz kolejny wyruszyliśmy na wycieczkę- tym razem wędrowaliśmy Doliną Kościeliska. Kolejne dni naszego pobytu w górach spędziliśmy na stokach bądź termach- każdy znalazł coś dla siebie. Najwytrwalsi mieli okazję wypróbować swoich sił, zjeżdżając na Kasprowym Wierchu! Najważniejszym punktem naszego każdego dnia była Eucharystia i wieczorna adoracja Najświętszego Sakramentu, kiedy uświadamialiśmy sobie, kto nas wszystkich tutaj zgromadził, dla kogo tu jesteśmy i kto tak hojnie każdego dnia nas obdarza. Był to wyjątkowy czas spotkania z Chrystusem! Wieczorami spotykaliśmy się również w naszej wielkiej, Bożej wspólnocie na wspólnych zabawach, tańcach i śpiewach! Na zakończenie dnia, każdy z nas słyszał słowa ‚Dobrze, że jesteś!’ 🙂

W sobotę ruszyliśmy w stronę Pisza- pełni radości i wdzięczności za to, co nas spotkało. W drodze powrotnej udało nam się również zwiedzić piękny Kraków!

Nasz pobyt w górach to owoc pracy wielu osób 🙂

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, opiekunom, animatorom, służbie medycznej, przewodnikom, instruktorom, kapłanom, Ojcu Hubertowi, pracownikom domu rekolekcyjnego, naszym darczyńcom i wszystkim, którzy wspierali nas swoją modlitwą!