Zimowy wypoczynek dzieci i młodzieży z Sejn

W dniach 20-25 stycznia dzieci wraz z młodzieżą i opiekunami oraz ks. Kamilem, z parafii  Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Sejnach, wybrali się na wypoczynek podczas trwających ferii zimowych.

Zanim dotarliśmy do celu – do Zakopanego, zatrzymaliśmy się w Krakowie, tam razem z Przewodnikiem zwiedziliśmy Stare Miasto oraz Muzeum Galerii Sztuki Polskiej. Po przejeździe do Łagiewnik byliśmy na Mszy Świętej w kaplicy dolnej Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. Następnie przejechaliśmy do Zakopanego, gdzie czekały na nas liczne atrakcje. Każdy dzień rozpoczynaliśmy Mszą Świętą. Całą grupą (49 osób), zwiedziliśmy Krupówki, Sanktuarium M.B. Fatimskiej na Krzeptówkach, spacerowaliśmy na Rusinową Polanę, odwiedzając kaplicę M.B. Jaworzyńskiej. Byliśmy również w labiryntach i zamku lodowym. Nie mogło zabraknąć jazdy na sankach, łyżwach oraz nartach. Byliśmy także na Wielkiej Krokwi, termach oraz wieczorową porą na kuligu z pochodniami połączonym z ogniskiem i dyskoteką. Również kolejką linową wjechaliśmy na Gubałówkę. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Wadowice, miasto szczególnie związane z osobą Karola Wojtyły.

Z niezapomnianymi wrażeniami wróciliśmy bezpiecznie do naszych domów. Wyjazd ten był także podziękowaniem dzieciom i młodzieży za czynne zaangażowanie w życie parafii. Dziękujemy naszemu Ks. Proboszczowi, a także p. Tomaszowi Bartnikowi z Ełku oraz naszym parafianom za wszelką pomoc, aby dzieci mogły spędzić ten czas odpoczynku.