Ogłoszenia publiczne

Postępowanie zakupowe:  „Odtworzenie elewacji kościoła rzymskokatolickiego w Baniach Mazurskich wraz z zagospodarowaniem terenu w otoczeniu zabytku kościoła”.

POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE NR 1/2024 z dnia 1.10.2024 r.

Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Antoniego Padewskiego z siedzibą w Baniach Mazurskich, ul. Konopnickiej 57, 19-520 Banie Mazurskie zaprasza do składania ofert na zadanie pn. „Odtworzenie elewacji kościoła rzymskokatolickiego w Baniach Mazurskich wraz z zagospodarowaniem terenu w otoczeniu zabytku kościoła”.

dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

  1. ZAMAWIAJĄCY:
    Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Antoniego Padewskiego z siedzibą w Baniach Mazurskich, ul. Konopnickiej 57, 19-520 Banie Mazurskie,

NIP 8471555693, REGON 040112653 

  1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
    1. Do niniejszego postępowania zakupowego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
    2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
    3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO).
    4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.)
  2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie elewacji kościoła rzymskokatolickiego w Baniach Mazurskich wraz z zagospodarowaniem terenu w otoczeniu zabytku kościoła, działka nr 220, obręb Banie Mazurskie .

W cenie oferowanej realizacji zadania należy ująć: 

    1. Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie O/ w Ełku na prace badawcze na obiekcie. Wykonanie:

– badania składu chemicznego tynków,

– badania stratygrafii warstw malarskich.

    1. Opracowanie programu prac konserwatorskich, wykonanie  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozbiciu na poszczególne działy tj. prace rozbiórkowe; prace konstrukcyjne; prace tynkarskie; prace sztukatorsko/renowacyjne,
    2. uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, w tym uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Olsztynie O/w Ełku, pozwolenie na prace konserwatorskie na obiekcie, uzyskanie pozwolenia na budowę,
    3. wykonanie przedmiaru robót  i kosztorysu, 
    4. wykonanie prac konserwatorskich na obiekcie, wraz z wymianą okiem w zakrystii na wzór okien historycznych,
    5. wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentację należy wykonać w 2 egz. Powinna składać się z dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami nieistotnymi; z części formalnej w tym atesty; deklaracje zgodności na zastosowane wszystkie materiały; dokumentacji fotograficznej w kolorze
    6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi,), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
    7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym.
    8. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
    9. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę.
    10. Długość okresu gwarancji jakości na materiały i roboty Zamawiający określa na okres 60 miesięcy.
    11. Odbiory robót (częściowe i ostateczne) dokonywane będą przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia, projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym

45000000-7 Roboty budowlane

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 Tynkowanie

45443000-4 Roboty elewacyjne

45453100-8 Roboty renowacyjne

45212360-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych

45212361-4 Roboty budowlane w zakresie kościołów

  1. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
    Publikacja postępowania zakupowego nastąpi poprzez umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie internetowej Gminy Banie Mazurskie : https://gminabaniemazurskie.pl/
  2. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    1. Termin realizacji zamówienia: w terminie 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować:

1) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem prac konserwatorskich o wartości co najmniej 450 000,00 zł polegających na wykonaniu konserwacji i renowacji elewacji obiektu sakralnego wpisanego do rejestru zabytków, podlegającym ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

2) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej jedno zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wykonaniem badań konserwatorskich o wartości co najmniej 30 000,00 zł polegających na wykonaniu badań konserwatorskich i opracowaniu dokumentacji budowlanej obiektu wpisanego do rejestru zabytków, podlegającym ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

3) Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobą do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy – minimalne wymagania Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz która zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

4)Kierownik robót do kierowania pracami konserwatorskimi i przeprowadzenia badań konserwatorskich – minimalne wymagania osoba spełniająca wymagania o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840), osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika prac konserwatorskich przez jedną osobę która spełni powyższe warunki.

  1. KRYTERIUM OCENY OFERT:
    1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie kryterium cena ofertowa brutto – 100%
      Sposób przyznawania punktacji:
      C = (C min / C o.b. ) x 100
      gdzie:
  1. C – wskaźnik kryterium ceny dla danej oferty
  2. C min – cena oferty z najniższą ceną brutto
  3. C o.b. – cena oferty badanej
    1. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
    2. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
    3. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
  1. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY:
    1. Ofertę należy złożyć do dnia 04.11.2024 r., do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego (  Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Antoniego Padewskiego z siedzibą w Baniach Mazurskich, ul. Konopnickiej 57, 19-520 Banie Mazurskie)  pocztą, zatytułowaną „Odtworzenie elewacji kościoła rzymskokatolickiego w Baniach Mazurskich wraz z zagospodarowaniem terenu w otoczeniu zabytku kościoła”.
    2. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów w określonym terminie.
  2. INFORMACJE OGÓLNE:
    1. Zamawiający odrzuca ofertę:
  1. której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
  3. złożoną po terminie (liczy się data wpływu).
    1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz uzupełnienia dokumentów.
    2. Okres związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, w tym także po terminie składania ofert.
    4. Osoba do kontaktu: ks. Jarosław Buchowiecki, tel. 660 141 460

Anna Mohyła, tel.  660 720 551, email: a.mohyla@gminabaniemazurskie.pl

    1. Rozstrzyganie sporów. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
  1. Załączniki:
    1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
    2. Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
    3. Załącznik nr 3 – Program funkcjonalno -użytkowy (PFU)

Ogłoszenie o zamówieniu nr 1/Lamus/2018

z dnia 23.07.2018 roku

Diecezja Ełcka zaprasza do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych na potrzeby projektu pn. „Remont i konserwacja drewnianego lamusa z roku 1796 w Grodnie na Muzeum Diecezji Grodzieńskiej – 2018”, współfinansowanego w ramach PROGRAMU Ochrona dziedzictwa kulturowego za granicą ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, obowiązującą Zamawiającego, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Celem niniejszego postępowania i warunków w nim określonych jest udzielenie zamówienia zgodnie
z zasadami wynikającymi z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2077 ze zm.), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.

I. Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej w jeden z niżej wymienionych sposobów:

za pośrednictwem:

– poczty,

– kuriera lub

– złożona osobiście pod adresem:

Ełcka Kuria Diecezjalna, Plac Katedralny 1, 19-300 Ełk, (kancelaria)

2. Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy, adresem Zamawiającego oraz dopiskiem:

OFERTA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 1/Lamus/2018. Nie otwierać przed 31.07.2018 r. godz. 9:30

3. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia: 30.07.2018 r. do godziny 10:00.

4. O terminie złożenia oferty DECYDUJE data i godzina WPŁYWU oferty do Kancelarii Ełckiej Kurii Diecezjalnej. (O złożeniu oferty NIE DECYDUJE data stempla pocztowego).

5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 31.07.2018 r. o godz. 9: 30 w siedzibie Ełckiej Kurii Diecezjalnej

II. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień w imieniu Zamawiającego jest:

ks Tadeusz Herman,

e-mail: therman@diecezja.elk.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

tel. 87/ 621-68-07;

fax: 87 6216803

III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane realizowane w zabytkowym drewnianym budynku lamusa w Grodnie, Republika Białoruś.

2. Nazwa zamówienia: Remont i konserwacja drewnianego lamusa z roku 1796 w Grodnie na Muzeum Diecezji Grodzieńskiej – 2018

3. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane

4. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotowa nieruchomość objęta ofertą usytuowana jest w Grodnie przy ul. K. Marksa 27. Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem lamusa, położona na terenie miasta Grodna, o powierzchni 279,6 m2. Stan obecny: budynek drewniany – wpisany do rejestru zabytków pod nr 578 , decyzją z dnia 14.05.2007 r. Cała inwestycja zlokalizowana jest na terenie Starego Miasta w Grodnie w obrębie strefy ochrony konserwatorskiej oraz strefy ochrony obserwacji archeologicznej z uwagi na historyczny układ urbanistyczny i nawarstwienia kulturowe znajdujące się pod współczesną powierzchnią gruntu.

Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja drewnianego lamusa z roku 1796 w Grodnie, planowanego na Muzeum Diecezji Grodzieńskiej, objętego zezwoleniem Ministerstwa Kultury Republiki Białoruś z 31.05.2016 Nr 11-07/153 obejmującego cały zakres projektu. Obiekt wpisany do rejestru zabytków Republiki Białoruś pod poz. Nr 578 w dniu 14.05.2007r.

Zakres prac do wykonania:

1) Wykonanie ramy usztywniającej oraz wymiana zbutwiałych belek stropowych i końcówek belek na styku ścian,

2) Wykonanie dachu, w tym ołacenia połaci i ułożenie pokrycia z gontu drewnianego

3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej

Cały zakres prac ma być wykonany zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi wynikającymi z przepisów ustawy o ochronie zabytków.

Dokumentacja projektowa (składająca się z projektów budowlanych, specyfikacji technicznej robót) dostępna jest u właściciela obiektu:

Diecezja Grodzieńska, ul. K. Marksa 4, 230025 Grodno, BIAŁORUŚ

5. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia odbyła się zgodnie ze sztuką budowlaną, normami technicznymi i w sposób umożliwiający odbiór inwestycji.

6. Informacje dodatkowe: Prace remontowe i konserwatorskie na obiekcie w Grodnie, Republika Białoruś, winny zakończyć się najpóźniej do 30.11.2018 roku. Pozostały miesiąc przeznaczony będzie na dokończenie sporządzania dokumentacji konserwatorskich przez wykonawcę (raport końcowy z wykonanych prac ze szczegółową dokumentacją fotograficzną stanu obiektu sprzed rozpoczęcia prac, poszczególnych etapów realizacji, stanu po zakończeniu prac) wraz z opisem zabiegów konserwatorskich na substancji zabytkowej obiektu, odbiory końcowe robót, protokoły, rozliczenie.

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia we własnym zakresie formalności względem właściwych organów Republiki Białoruś, związanych z uzyskaniem zgody na prowadzenie prac na terenie Białorusi oraz formalności wizowych.

7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne
i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie.
Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany jest wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.

8. Ocena jakości wykonania robót budowlanych objętych umową oraz odbiory robót odbywać się będą na podstawie Protokołu Odbioru Robót Budowlanych.

Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia:Białoruś, Grodno, ul. K. Marksa 27

Nieprzekraczalny czas realizacji przedmiotu zapytania: 31.12.2018 r.

IV. Dodatkowe warunki

Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne wykonanych robót licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w projekcie umowy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta złożona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Wykaz doświadczenia, jakim na potrzeby niniejszego postępowania legitymuje się Wykonawca, złożony według wzoru ukazującego kwalifikację kadry i lata doświadczeń pracy na zabytkach drewnianych.

4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych w analogicznych obiektach w okresie ostatnich 2 lat.

5. Wykaz osób zatrudnionych przy realizacji niniejszego zamówienia na stanowisku kierownika budowy.

6. Opłacona polisa OC odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe
w związku z wykonywaniem działalności gospodarczej – na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia określonego w ofercie.

7. Kosztorys ofertowy – kosztorys opracowany przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 2004 r., Nr 130 poz. 1839) stanowiący jedynie materiał poglądowy w wersji papierowej.

8. Aktualne zaświadczenia z ZUS i US o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne oraz z podatkami.

9. Zaakceptowany poprzez jego parafowanie wzór umowy o roboty budowlane, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.

V. Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena brutto

KC – kryterium ceny

KC = CM/C x 95 (waga)

CM – najniższa cena brutto wśród wszystkich rozpatrywanych ofert

C – cena brutto w PLN analizowanej oferty


Gwarancja
KG – kryterium gwarancji

KG = G/GM x 5 (waga)

GM – najdłuższy termin gwarancji rozpatrywanych ofert, jednak nie więcej niż 72 miesiące
G – termin gwarancji analizowanej oferty, jednak nie więcej niż 72 miesiące


Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy – zostanie odrzucona, nie będzie podlegała ocenie.

2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów, liczonych jako suma punktów uzyskanych w kryterium cena + kryterium okres gwarancji.

3. Wszystkie obliczenia ceny będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta, podana w ofertach, cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.

4. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt.

5. Zapytujący odrzuca oferty jeżeli:

– oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

– oferta jest niepełna lub nie spełnia wymagań niniejszego ogłoszenia,

– zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;

6. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zapytania i budzą wątpliwości Zapytującego co do możliwości wykonania przedmiotu zapytania zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zapytującego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zapytujący dokona badania ceny na zasadach określonych w art. 90 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 1579 ze zm.).

VI. Wykluczenia

1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zapytującym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zapytującym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zapytującego lub osobami wykonującymi w imieniu Zapytującego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru własnego wzoru.

3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych należy przedłożyć w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez organ równorzędny w świetle obowiązujących przepisów. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.

4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zapytującym, zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.

VII. Zapytujący – Beneficjent

Nazwa: Ełcka Kuria Diecezjalna

Adres: Plac katedralny 1, 19-300 Ełk

Numer tel.: 87 621-68-07

Numer fax:87 621-68-03

NIP 040022938

Tytuł projektu: Remont i konserwacja drewnianego lamusa z roku 1796 w Grodnie na Muzeum Diecezji Grodzieńskiej – 2018

Numer projektu: 1/Lamus/2018